Contedores marítimos: que son, para que serven e tipos

Os contedores marítimos revolucionaron a forma en que se transportan as mercadorías por todo o mundo.

Os contedores marítimos revolucionaron a forma en que se transportan as mercadorías por todo o mundo, e en Forankra estamos á vangarda desta industria en constante evolución.

 

Nun mundo cada vez máis globalizado, o comercio internacional fíxose máis accesible e eficiente grazas á introdución de contedores marítimos. Estas estruturas metálicas cambiaron por completo a forma en que as mercadorías son enviadas e recibidas nos portos de todo o mundo.

 

Máis información sobre os distintos tipos de contedores marítimos e as súas dimensións

 

Tanto se necesitas enviar unha carga completa de contedores marítimos (FCL), unha carga inferior á consolidada (LCL) ou unha carga que non precisa de contedores, en Forankra atoparás a gran variedade de contedores marítimos que se adaptan perfectamente ás túas necesidades de envío. mar.

 

Recipiente seco

Un recipiente seco é un tipo de recipiente estándar usado para transportar mercadorías secas e non perecedoiros. Estes contedores son herméticos e están deseñados para protexer a carga das condicións meteorolóxicas e ambientais durante o transporte marítimo.

 

Tamaño común: 20 ou 40 pés de lonxitude

 

Contenedor plano

Un contedor plano é un tipo de contedor marítimo deseñado especificamente para o transporte de carga voluminosa, pesada ou de gran tamaño que non se pode acomodar facilmente en contedores estándar. Os bastidores planos non teñen paredes laterais sólidas e, en cambio, presentan unha estrutura de bastidores planos con paneis frontal e traseiro. Isto permite facilitar a carga e descarga de mercadorías que sobresaen ou son difíciles de acomodar noutro tipo de contedores.

 

Recipiente Cubo Alto

Un contedor de cubo alto é un tipo de contedor de envío que ten unha altura adicional en comparación cos contedores estándar. Isto permítelles acomodar cargas maiores e aproveitar ao máximo o espazo vertical dispoñible. Están construídos con materiais duradeiros e resistentes para protexer a carga durante o transporte marítimo.

 

Open Top Container

Un contedor open top é un tipo de contedor marítimo que se caracteriza por non ter tapa ríxida na parte superior. Pola contra, presenta unha estrutura de marco e unha lona extraíble ou toldo que se pode fixar ou quitar facilmente. Utilízanse para transportar cargas como maquinaria pesada, materiais de construción, produtos a granel ou pezas grandes.

 

Contenedor de plataforma

Un contedor de plataforma, tamén coñecido como plataforma plana ou plataforma plana, é un tipo de contedor marítimo que se caracteriza por non ter paredes laterais nin teito. Consta dunha estrutura de plataforma plana e robusta cun chan sólido e reforzado. A ausencia de paredes laterais e teito nos colectores planos permite unha carga e descarga máis accesibles e versátiles, xa que se pode acceder á carga desde todos os lados. Isto facilita o manexo de grandes cargas mediante o uso de guindastres, carretillas elevadoras ou outros equipos de elevación.

 

Recipiente refrixerado

Un contedor refrixerado, tamén coñecido como reefers, é un tipo de contedor marítimo especialmente deseñado para o transporte de mercadorías perecedoiros e sensibles á temperatura como alimentos frescos ou produtos farmacéuticos. Están equipados con sistemas de refrixeración e control de temperatura para manter un ambiente controlado e axeitado para a carga durante toda a viaxe.

 

Contenedor colgante para roupa

Un recipiente de roupa en percha (GOH), tamén coñecido como garment-on-hanger (GOH), é un tipo de recipiente especializado deseñado para o transporte e almacenamento de pezas de roupa colgadas en perchas. Neste tipo de recipientes as pezas non se engurran nin se deforman durante o transporte. Normalmente son máis altos que os recipientes estándar para acomodar a lonxitude das pezas.
 

 

 Preguntas frecuentes sobre contedores marítimos


Cales son os tamaños estándar dos contedores marítimos?

 

Os tamaños estándar máis comúns son 20 pés (6 metros) e 40 pés (12 metros) de longo. Tamén hai outros tamaños como 10 pés (3 metros) e 45 pés (14 metros).


Cal é a capacidade de carga dun contedor marítimo?

 

A capacidade de carga dun contedor marítimo estándar varía dependendo do tamaño. Un contedor de 20 pés pode transportar unhas 28 toneladas, mentres que un contedor de 40 pés pode transportar ata 30-32 toneladas.


Podo transportar mercadorías perigosas nun contedor marítimo?

 

Si, as mercadorías perigosas pódense transportar en contedores marítimos, sempre que cumpran as normas e requisitos de seguridade establecidos polas autoridades e regulamentos internacionais.


Canto tempo podo usar un contedor marítimo?

 

A vida útil dun contedor marítimo pode variar en función de diversos factores, como o mantemento e as condicións de uso. En xeral, espérase que un recipiente teña unha vida útil de aproximadamente 10-12 anos.


Como podo asegurar a carga dentro dun contedor marítimo?

 

Recoméndase utilizar métodos de suxeición axeitados, como correas de amarre, bloques de madeira, almofadas de aire ou sistemas de amarre. Ademais, é importante asegurarse de que a carga estea ben distribuída e equilibrada dentro do contedor.


Podo alugar un contedor de envío en lugar de mercar un?

 

Si, moitas empresas ofrecen servizos de aluguer de contedores. Esta pode ser unha opción máis barata e flexible, especialmente se só necesitas o recipiente durante un período de tempo determinado.


Que debo ter en conta ao elixir un contedor usado?

 

Ao elixir un recipiente de transporte usado, é importante inspeccionar o estado xeral da estrutura, comprobar a impermeabilización, comprobar as portas e asegurarse de que cumpre os estándares internacionais de calidade.


É posible modificar un contedor marítimo para outros usos?

 

Si, os contedores marítimos pódense modificar e adaptar para diversos usos, como oficinas, almacéns, vivendas, estudos, entre outros.


Cal é o custo do transporte dun contedor marítimo?

 

O custo do transporte dun contedor marítimo depende de varios factores, como a ruta, a distancia, o tipo de carga, os impostos portuarios e os servizos adicionais necesarios.

 

Que é un contedor IMO?

Un contedor da OMI (Organización Marítima Internacional) é un tipo de contedor utilizado para o transporte de mercadorías perigosas. Está deseñado e certificado de acordo coas normas e normas internacionais establecidas pola Organización Marítima Internacional (OMI). Estes colectores están equipados con características específicas, como paredes máis grosas, sistemas de ventilación adecuados e portas herméticas, para evitar fugas, incendios ou contaminación durante o desprazamento. Ademais, deben cumprir os requisitos especiais de etiquetaxe e sinalización.
Nós e terceiros, como provedores de servizos, utilizamos cookies e tecnoloxías similares ("cookies") para ofrecer e protexer os nosos servizos, para comprender e mellorar o seu rendemento e para publicar anuncios relevantes. Para máis información, podes consultar a nosa Política de Cookies . Seleccione "Aceptar cookies" para consentir ou seleccione as cookies que desexa autorizar. Pode cambiar as súas opcións de cookies e retirar o seu consentimento en calquera momento do noso sitio web.
Cookies autorizadas:
Máis detalles