Os cintos de amarre son a forma máis común de asegurar a carga. O método máis empregado é o amarre empregado por riba da mercadoría. Isto aumenta a fricción entre a carga e a superficie, evitando que a mercadoría se deslice. Tamén se utilizan cintas de amarre para evitar que a mercadoría se volque durante o transporte.
A elección do cinto de amarre correcto depende da carga e do tipo de vehículo de transporte que se vaia utilizar, tren, camión, furgoneta.
A capacidade de amarre (LC = Lashing Capacity) móstrase en daN.
1 kg = 9,81 N 10 N = 1 daN => 1 daN ca 1 k
Na UE, desde maio de 2001, todos os cintos de amarre de carga deben fabricarse de acordo coa norma EN 12195-2. Os cintos de amarre deberán ir provistos dunha etiqueta como indica a norma. Algúns dos campos que se deben indicar son:
Máxima forza para o seu uso en tracción recta, que unha correa de amarre está deseñada para resistir. Este valor exprésase en daN. Nunca se debe superar a "capacidade de amarre" (LC) da cinta de amarre.
Forza manual estándar. É a forza de operación manual. Este valor exprésase en daN.
Forza de tensión estándar. É a forza residual despois de afrouxar a manivela do trinquete. Este valor exprésase en daN.
Para calcular o número de amarres necesarios para o transporte e a forma de uso, recomendámosche que te contactes co noso departamento técnico.